the treason wall

jättebra på att blogga känner jag. hehehe. jätteseriöst.

har mycket som ligger och trycker där inne som bara vill ut. men tänkte bara informera er om att mitt liv är bättre än någonsin. förra veckan ville jag sjunka under jorden mer eller mindre, men nu är jag så att säga tillbaka på ruta ett igen, och jag kan inte riktigt förklara hur bra det känns. nu ska jag försöka att softa ända fram till studenten, allt börjar närma sig, i måndags hämtade vi studentmössorna! synd att man är så jävla ful i dom bara

igår var jag på studenfest på tempel, min första någonsin. OCH det var inte så illa som jag trodde, kan nog bli en till, eller två. idag släpade jag mig till skolan på möte, där egentligen hela förra fotogruppen skulle vara. guess what?! jag var den enda som var där. dan sa att detta kommer jag få ett plus i kanten för.

nu ska jag bota baksmälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0