something to die for

igår var det dagen jag var på lamb of god.
den dagen var bra.
dagen gjorde min dag, min vecka, mitt år.
kan nog vara något utav det bästa jag sett! helt galet sjukt bra. randall kan sin sak..

kvällen började som vanligt hos jimmy med förkrök och allt det där. vi tänkte att vi drar till trädgårn lite senare för att det var ingen av oss som ville se between the buried and me ändå. så vi åkte dit lite senare och tänkte att vi kommer dit perfekt till august burns red.. men när vi kommer dit står job på scen, så vi gick och kollade på en lapp där det stod tider. när vi trodde att det var en kvart kvar till abr, var det en kvart kvar till LOG.
vi hade alltså tagit fel på tiden, så vi missade ABR!!! det är nog det värsta som hänt i hela mitt liv?! jag missade underbara august burns red som jag velat sett i evigheter. jag tror fan vi tar priset alltså.

när jag satt i bilen påväg hem så ringer jimmy och berättar att björn gelotte fanns på plats. gissa vem som satt och storböla i bilen?

armbågad näsa, svullen fot, skadad arm, ont i nacke, revben, axlar, rygg, ben. gissa om jag tänker boka en massör i veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0