party like a rockstar

fan vad jag gillar denna helgen. fick världens bästa start på dagen igår. massa presenter i förskott. pengar och mobil bland annat. älskar att fylla år ibland. har en lamb of god tshirt som kommer på posten till veckan också. på kvällen blere nöjes, med alldeles för mycket öl (JA jag drack faktiskt öl!) det går framåt som fan. satt och growlade hela kvällen, resultatet idag = ingen röst och ont i halsen. jag fick bland annat höra "FAN malin, du låter ju fan brutalare än bruden i arch enemy!"
det är sån jag är. metul.

klockan 02.45 sätte sig tre fyllon på bussen till romstad.. var kvar till åtta på morgonen, och jag hade en spinnande katt i ansiktet. kom hem innan 09.00, och jag var fortfarande full som en höna. sov till 12, sen åkte jag till mamma. klockan 06.00 på morgonen hade jag inte sovit på nästan 24 timmar och inte ätit på 1½ dygn.. och jag är fortfarande bakfull.

nu ska jag dekorera tårtor.

imorgon fyller jag fan år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0