don't want to live in a dream one more day

börjar bli rädd för mig själv. inatt drömde jag om anders fridén typ åttonde veckan i rad. (OCH jag menar det verkligen!) jag låg hemma en helt vanlig dag i sängen och helt plötsligt knackar det på dörren. jag öppnar, och där står anders. han förklarar för mig att han skiljt sig med sin fru och istället fått upp ögonen för mig. sweet tänkte jag.. han tog med mig ut i sin bil och körde mig till en STOOR gård någonstans. på gården fanns ett aslyxigt nybyggt stall med massa hästar, och en stor villa. han viskar i mitt öra "detta vill jag ska bli ditt och mitt, det kommer kosta mig 55 miljoner men det är det värt, jag har bestämt mig och jag vill dela mitt liv med dig". det var ju givetvis inget snack om saken, klart han fick bli min man. vi firade genom att vi åkte till donken och han köpte massa cheeseburgare till mig. när vi käkat så åkte vi iväg till scandinavium för jag skulle tävla en av hästarna som han köpt till mig. när det var klart åkte vi iväg till gården och lastade av hästen, och vidare hem till min lägenhet här på norrstrand.. han släppte av mig vid dörren och precis när han smällt till mig på rumpan och sagt hejdå för att åka iväg på turné vaknade jag..

GENOMSVETT(!) och jävligt ledsen. hade verkligen ingen lust att gå upp, ville bara ligga kvar och somna om drömma vidare. har gått runt hela jävla dagen och tänkt på det. bara gått och dagdrömt.. VARFÖR I HELVETE KAN ALDRIG MIN DRÖM SLÅ IN PÅ RIKTIGT?!?!

men, vem vet vad som händer i framtiden. efter att ha träffat anders 2 ggr så kanske han börjar se en liten gnista mellan oss trots allt. han sa ju faktiskt att min panna var fin sist vi träffades!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0